Back in Honduras - Reisverslag uit San Pedro Sula, Honduras van Marco Klooster - WaarBenJij.nu Back in Honduras - Reisverslag uit San Pedro Sula, Honduras van Marco Klooster - WaarBenJij.nu

Back in Honduras

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Marco

12 Juli 2009 | Honduras, San Pedro Sula

Ik zal de site zsm updaten, maar hierbij even een kort bericht. Ik ben een weekje in Belize geweest, omdat we het land uit moesten vanwege de politieke situatie. Ik ben nu weer terug op mn vertrouwde plekkie... San Pedro Sula. Gewoon weer bereikbaar op mn oude Hondureense nummer...

• 12 Juli 2009 - 08:05

Martijn:

Zo:o dat had ik niet verwacht, nou gelukkig ben je er weer!

• 12 Juli 2009 - 08:10

Karin:

Was vast heel vervelend dat Belize ;). Goed dat je er weer bent in ieder geval.

• 12 Juli 2009 - 08:37

Sander:

Zo te lezen, verveel je je niet en is er veel te beleven daar in Honduras. Ik wou toch even wat van me laten horen en wens je dan ook nog een paar goede maanden.

• 12 Juli 2009 - 10:42

Rikkie Witteveen:

Zozo Marco...

Gevaarlijke situatie. Hou de botten en de rest heel...

Groet

• 12 Juli 2009 - 10:54

Ans Tepperik:

Goh, wat een gedoe zomaar even het land uit.In raalte ben je waarschijnlijk nog nooit ergens weggestuurd of toch? Hopelijk is alles weer rustig daar en kan je weer datgene doen waarvoor je kwam. Groetjes Ans.

• 12 Juli 2009 - 11:36

Sjakie:

Vervelend man, verplicht een week het land uit. Take care!

• 12 Juli 2009 - 20:30

Isabel:

Zo even sabbatical? :D Hopelijk was het wel een mooi avontuur. Rustig aan he buurjochie! Pas op jezelf.

Knuf

• 13 Juli 2009 - 10:14

Anke (Plexat):

Gelukkig!! Maakte me al een beetje zorgen om je! Werkse en geniet van je tijd! Ben benieuwd naar je volgende avonturen..;)

Dikke X!

• 17 Juli 2009 - 20:22

Roy:

Jow broertje... Hoe gaat het verder in het altijd zo rustige San Pedro kerel?
    Mis het echt daar... had echt nog veel meer dingen willen zien en doen... maarja... UT vond dat het anders moest...

Vermaak je je nog een beetje daar met de rest? Doe ze de groeten!!!

Henig an doen en wij sprekt mekaar!!!